• Eksperci Grupy Medforum

    wspierali planowanie i wdrożenie ponad 3500 akcji promocyjnych w ramach serwisów internetowych, kongresów i konferencji oraz działań Przedstawicieli Medycznych firm farmaceutycznych

Aktualności

Nowe formy reklamy

Już wkrótce nowe formy reklamy na serwisach Medforum.

Więcej

100 tysięcy użytkowników jednego dnia w serwisach Medforum

Medforum to działająca od 1998 roku niezależna grupa mediowa wydająca specjalistyczne serwisy WWW o tematyce medycznej. Użytkownikami serwisów są konsumenci […]

Więcej

Serwisy Medforum w grupie najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce

Grupa portali medycznych Medforum znalazła się w gronie 20 najczęściej odwiedzanych serwisów w Polsce. Zestawienie dotyczy kategorii „Styl życia”. Serwisy […]

Więcej

ForumGinekologiczne.pl jest najczęściej odwiedzanym serwisem poświęconym położnictwu i ginekologii w Polsce

W sierpniu 2014 roku Gemius dokonał analizy popularności serwisów WWW o tematyce zdrowotnej i medycznej. Wyniki badania jasno wskazują nowy […]

Więcej

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI Z DZIAŁU REKLAMA

Kontakt

 

 

Biuro Reklamy Medforum
40-555 Katowice, ul. Rolna 43b
tel: 32 700 71 71

Dedykowane kampanie dla lekarzy w ramach największego w Polsce serwisu szkoleniowego dla lekarzy.

EdukacjaMedyczna.pl to ponad 48 000 kont lekarzy.

 

 

_nowe_logo_edukacjamedyczna2

 

Największa w Polsce społeczność edukacyjna farmaceutów.

Społeczność techników i magistrów farmacji to ponad 15 000 użytkowników.

 

_nowe_logo_edukacjafarm

Serwisy dla pacjenta i rodziny Grupy Medforum.

Miesięcznie serwisy Medforum odwiedza

2,6 mln unikalnych użytkowników (UU).

ForumGinekologiczne.pl

ForumNeurologiczne.pl

ForumKardiologiczne.pl

ForumPediatryczne.pl

Psychiatria.pl

ForumStomatologiczne.pl

ForumDermatologiczne.pl

ForumOnkologiczne.pl

Fozik.pl

Dedykowane kampanie dla pielęgniarek i położnych.

1-round2

Zaawansowany system doboru kontekstowego otoczenia kampanii reklamowych ze względu na kategorię terapeutyczną,

np. alergia, szczepienia, ciąża.

 

2-round2

Dedykowane kampanie poświęcone wybranej kategorii terapeutycznej.

Kampanie realizowane na zasadzie otwartych serwisów produktowych, np. antykoncepcja, bół, żywienie dzieci.

3-round2

Promocja z wykorzystaniem formatów standardowych oraz form ekskluzywnych dla wymagających zleceniodawców.

4-round2

Zaawansowane kampanie dla urządzeń mobilnych.

Kampanie mobilne mogą być parowane z tradycyjnymi kampaniami promocyjnymi dla komputerów.

5-round2

Targetowana wysyłka do osób zainteresowanych poprawą swojego stanu zdrowia swojego lub rodziny i otoczenia.

Kampanie na wyłączność klienta, wysyłka personalizowanego newslettera.

9-round2

Zachęcamy do skorzystania z akcji specjalnych.

Dzięki działaniom niestandardowym, możemy dodatkowo wzmonić przekaz reklamowy.

 

      • Artykuł sponsorowany – artykuł do 2500 znaków. Krótki merytoryczny tekst przybliżający produkt, markę, metodę terapeutyczną itp.
      • Forum z ekspertem –  forum z ekspertem, specjalistą marki, produktu. Udziela konkretnych merytorycznych porad w obszarze tematyki forum.
      • Ambasador marki – forum z osobą powiązaną z marką, produktem. Ambasador w sposób otwarty zachęca forumowiczów do określonych produktów.
      • Konkurs – interaktywny konkurs dotyczący np. znajomości produktu (marki),  problemu terapeutycznego.
      • Ankieta badawcza – ankieta mająca na celu zbudowanie bazy opinii o produkcie/ marce.
      • Sonda – krótkie badanie w którym ankietowany udziela odpowiedzi wyłącznie TAK lub NIE na zadane pytanie.