Realizacja projektów dla Nutricia Polska to dużo większe wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Bebilon, Bebiko oraz BoboVita. Skuteczne pozycjonowanie każdej marki jest kluczowe.

Dzięki przemyślanej koncepcji wspierania poszczególnych matek oraz wyraźnemu podziałowi merytorycznemu projekty doskonale wpisują się w ogólną strategię działania Firmy. 

 

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w Internecie
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • tworzenie, logistyka, obsługa wydarzeń w terenie
  • pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
  • CLM dla Przedstawicieli Medycznych
    • aplikacja
    • nadzór oraz content

 

Kamienie milowe

  • rok 2004 – rozpoczęcie współpracy, głównie marka Bebilon
  • rok 2014 – rozpoczęcie pilotażowego programu TabTheDoc – wsparcie lekarzy w diagnostyce małego pacjenta w czasie wizyty lekarskiej w przychodni
  • rok 2016 – rozpoczęcie działań dla marki Bebiko
  • rok 2016 – rozpoczęcie realizacji cyklicznych szkoleń dla lekarzy na terenie całej Polski
  • rok 2017 – wdrożenie systemu logistyki materiałów edukacyjnych dla lekarzy i położnych
  • rok 2018 – stworzenie, wdrożenie i nadzór – aplikacja CLM dla Przedstawicieli Firmy
  • rok 2019 – rozpoczęcie działań dla marki BoboVita
  • rok 2020 – wdrożenie nowej koncepcji komunikacji produktowej

 

Wybrane projekty

  • AkademiaBebilon.pl
    Największy w Polsce projekt edukacyjny dla lekarzy i położnych poświęcony żywieniu dzieci.
  • BebikoMed.pl
    Projekt edukacyjny dla lekarzy i położnych poświęcony wybranym aspektom żywienia dzieci.
  • CLM
    Aplikacja wspierająca działania Przedstawicieli.
  • VirtualRep
    System do zarządzania logistyką materiałów edukacyjnych i promocyjnych.